Preguntes freqüents

La teva comanda ràpida i segura.

Entreguem a Catalunya a partir de 4,50€ a través de Correos, mitjançant correu certificat.

Un cop confirmada la comanda, s’entregarà en un màxim de 7 dies (encara que està subjecte al volum de producció que tinguem en aquell moment.)

Si passat el temps màxim d’entrega no has rebut la teva comanda, contacta amb nosaltres per correu elèctrònic mitjançant el formulari de contacte.

Puc modificar o anul·lar una comanda una vegada formalitzada?

Necessites canviar o cancel·lar la teva comanda de productes personalitzats després d’haver realitzat el pagament? Sempre que la teva comanda no hagi entrat en producció, encara pots:

  • canviar o afegir un nou disseny (en el cas de productes personalitzats)
  • canviar la teva adreça d’enviament o facturació
  • cancel·lar la comanda

Contacta amb nosaltres per correu electrònic mitjançant el formulari de contacte indicant el motiu.

Puc retornar un producte?

Els nostres productes es poden retornar en els casos següents:

  • si estan en mal estat
  • si hi ha hagut un error per part nostre

Tens un termini de 20 dies a partir de la data de comanda i caldrà que aportis l’albarà de compra.

Contacta amb nosaltres per correu elèctrònic mitjançant el formulari de contacte i contactarem amb tu per tramitar la devolució.

Puc canviar un producte?

Els productes personalitzats no es poden canviar.

Els productes de col·lecció es poden canviar sempre hi quan la prenda a retornar:

  • no estigui rentada
  • no estigui en mal estat
  • disposis de l’albarà

Contacta amb nosaltres per correu electrònic mitjançant el formulari de contacte explicant-nos el teu motiu i valorarem si el canvi és raonable. T’indicarem l’adreça on ens la pots fer arribar per correu (recomanem correu certificat). Les despeses d’enviament per a canvis van a càrrec del client.